ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

بازنشسته ها را مجدداً استخدام کنید

خانم قربانی

ممکن است تصور کند که کارکنان مسن‌تر شما به دنبال بازنشستگی و لذت بردن از زندگی باشند، آنها هم، چنین می اندیشند، اما بازنشستگان زیادی در می یابند که استراحت و تفریح تمام وقت، جذابیت آن استراحت کوتاه در بین مراحل کاری طاقت فرسایشان را ندارد. بازنشستگان فراوانی علاقمند به بازگشت به کارشان هستند، همچنین کارفرمایان نیز پس از درک فقدان مهارت ها و نبوغ خاص در بیشتر نخبگان فعلی به بازگشت، بازنشستگان راغب هستند.

افراد بازنشسته ای که مجدداً نزد کارفرمایان بازمی‌گردند، حس افتخار نسبت به ماموریت کاری با خودشان می آورند و این حس با تجربه ای که از کار به نسل همکاران جوان تر منتقل می سازند، همراه می‌شود.

بازگشایی درها به روی بازنشسته ها، چه همکاران قدیمی خود و چه بازنشسته های سازمان های دیگر، می تواند یک راه حل عالی برای سخت ترین مسائل مربوط به نیروی انسانی شما باشد.

راهبردهای زیر را در نظر داشته باشید:

۱- با بازنشسته های شرکت در تماس باشید

صحبت با بازنشسته ها به مدد تجربه شان نه تنها می تواند راهگشای برخی مشکلات کاری باشد، بلکه می تواند به استخدام آنها، چه به صورت دائمی یا موقتی برای پروژه های کوتاه مدت، بیانجامد.

۲- به خزانه بازنشستگان شرکت های دیگر، نیز نیم نگاهی داشته باشید

در جستجوی سازمان‌هایی باشید که به بازنشستگان خدمات استخدامی ارائه می‌دهند. معمولاً چنین اداراتی خدمات و مشاوره های کاریابی به جویندگان کار مسن‌تر می دهند.

۳- از منابع اتحادیه مدیران بازنشسته استفاده کنید

این سازمان می تواند به منظور شناخت نیروهای ماهر و مهارت های مورد نیاز در کوتاه مدت و بلند مدت به شما کمک لازم را ارائه دهد.

بازگرداندن بازنشسته ها، چالش های مربوط به خود را نیز همراه دارد. شاید بعضی از آنها همان ساعت کاری و وظایف سابق را نخواهند و بعضی دیگر به دنبال ساعت کاری و وظایف مشابه با دیگران هستند. با بازنشسته ها صحبت کنید تا با نیازهای آن ها آشنا شوید و سپس به دنبال راه حلی برد-برد محور باشید.

برای خواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]