ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

توصیه های برای تسلط بیشتر در حرفه ی فروش

خانم قربانی

یادگیری در فروش حرفه ای به شما کمک می کند تا بیشتر بفروشید. وقتی فروش شما افزایش یافت، آن وقت یاد می گیرید چگونه بهترین مشتریان و خریداران را پیدا کنید. یاد می گیرید تا مشتریان را به سرعت و با آرامی کنترل کنید، علائم فروش را تشخیص دهید و از کار خود لذت ببرید.

توصیه های برای تسلط بیشتر در حرفه فروش

آماده باشید

قبل از رفتن برای ارائه ی پیشنهاد فروش باید خود را از نظر ذهنی و بدنی آماده کنید. لباس مناسب بپوشید. افکار و نگرش های خود را کنترل کنید. ذهن خود را از هر چیزی به جز پیشنهاد فروشی که در پی ارائه آن هستید، پاک کنید. یادداشت‌ها یا اطلاعاتی را که در ساعات اولیه ی جلسه با مشتری ممکن است نیاز داشته باشید، مرور کنید. انجام تکالیف، یکی از نکته های مهم و اساسی در فروش مستقیم است که به شما کمک می کند همیشه از امتحان سربلند بیرون آیید. مردم دوست دارند که با حرفه ای ها کار کنند.

تاثیر گذاری خوب در اولین برخورد

پس از یک تاثیر بد، تقریباً از بین بردن اثرات آن غیرممکن است. بنابراین مهم نیست که چه چیزی می فروشید یا مشتری شما کیست؛ مهم این است که در نگاه اول تاثیرگذار باشید. داشتن اعتماد به نفس و برگزاری مناسب اولین مرحله کاری، به انتهای راه دراز و فروش ختم می شود.

مهمترین نکته در رابطه با فروش مستقیم: سریع تصمیم بگیرید که آیا می توانید به مشتری کمک کنید

با طرح چند سوال ساده می توانید سریع تصمیم بگیرید که آیا شخصی که روبرویتان قرار گرفته، برای ارائه ی پیشنهاد شما مناسب است یا خیر. بدین ترتیب تلاش خود را بر افرادی متمرکز خواهید کرد که احتمال خرید آن ها بیشتر است. به علاوه تصمیم گیری شما به طرف مقابل نشان می دهد که شما با ارائه ی جزئیات اطلاعاتی که برای او سودی ندارد، در پی اتلاف وقت او نیستند.

برایخواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

برای ورود به تلگرام اینجا کلیک کنید.

شماره تماس، واتساپ و تلگرام : 09123135447

یا ارسال عدد 6 به 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 292 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]