ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

توصیه های برای تسلط بیشتر در حرفه ی فروش

خانم قربانی

قسمت دوم

در هر جلسه پیشنهاد فروش، تمام آنچه را می دانید بگویید

هرگز مشتری را دست کم نگیرید. با دست کم گرفتن مشتری، در واقع نسبت به او بی احترامی می کنید؛ زیرا به زودی همه چیز آشکار خواهد شد و آنگاه همه پل هایی که برای فروش ساخته اید، ویران می شود. بنابراین میان بر نزنید.

هر جلسه را طوری برگزار کنید که انگار مهمترین جلسه زندگی شما است، بدین ترتیب به مشتری نشان می‌دهید که به او صادق هستید و نیازهای او برای شما مهم است. مردم معمولاً همان طور هستند که شما انتظار دارید باشند. بنابراین انتظار شما این باشد که مشتری برای کل موفقیت شما در زندگی ضروری است و باید به او در کمال احترام رفتار کنید.

کاملاً متوجه نگرانی‌های مشتری باشید

وقتی مشتری در باره چیزی نگرانی خود را ابراز می‌کند، کمی مکث کنید و درباره ی آنچه شنیده اید و کاری که باید انجام دهید، فکر کنید. بعد با دقت و متفکرانه به موضوع نگران‌کننده بپردازید. برای اطمینان می توانید نمونه هایی از مستندات شرکت که گواه ادعای شما است را به مشتری نشان دهید.

تأیید همه چیز

هر سال عدم درک متقابل باعث اتلاف پول، زمان و تلاش بسیاری از مردم می شود. از دست دادن یک قرار کاری، یک پرواز، یک تماس تلفنی ممکن است چیزی را که روزها، یا هفته ها در پی ساخت آن بودیم، خراب کند. عدم توجه به جزئیات، دستورات نادرست و گماردن اشخاص نامناسب برای انجام وظایف مهم، خسارت قابل توجهی به بار می آورد. اختصاص تنها چند دقیقه برای تأیید یا عدم تأیید هر چیز می تواند موفقیت زیادی در پی داشته باشد.

برایخواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

برای ورود به تلگرام اینجا کلیک کنید.

شماره تماس، واتساپ و تلگرام : 09123135447

یا ارسال عدد 6 به 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 324 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]