ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

توصیه های برای تسلط بیشتر در حرفه ی فروش

خانم قربانی

قسمت سوم

به مشتری در تصمیم گیری کمک کنید

این نکته در فروش مستقیم اهمیت بسزایی دارد. هدف شما همین است. اگر باور دارد که پیشنهاد شما به نفع مشتری است، به او در تصمیم گیری کمک کنید. با این کار چیزی را از دست نخواهید داد. در واقع اگر مشتری آماده تصمیم گیری باشد اما شما به او کمک نکنید، چیز های زیادی از دست می دهید. اگر به کالا یا خدمت خود ایمان دارید، نباید از اینکه بخواهید مشتری زمان، پول، یا تلاش خود را صرف محصول شما کند واهمه داشته باشید.

بی میلی در پیشنهاد فروش نشانه ی تردید است و شما به عنوان شخصی که در مسند ترغیب برای فروش نشسته‌اید، نباید در این کار تردید به خرج دهید.

درباره مشتریان دیگر خود صحبت کنید

هیچ کس دوست ندارد که موش آزمایشگاهی باشد. مردم دوست ندارند اولین کسانی باشند که یک محصول را امتحان می کنند. آن‌ها راغبتر هستند اگر بدانند که پیش از آن‌ها کسان دیگری هم از محصول استفاده کرده اند. تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار دهید و اطمینان دهید که اشخاص دیگری پیش از آن ها کالا یا خدمات شما را خریداری کرده‌اند. مردم چشم اندازی را که به آن ها می‌دهید درک کرده و متوجه می شوند که به دنیای ناشناخته قدم نمی گذارند. از بین بردن ترس مشتری در ترغیب و متقاعد کردن او کمک موثری خواهد کرد مخصوصاً اگر بتوانید از مثال ‌هایی استفاده کنید که برای مشتری آشنا هستند.

همواره در حال کار باشید

آدم های بسیار موفق دنیا به ندرت کاری را که به موفقیت آنها منجر شده متوقف کرده‌اند. این به معنای آن نیست که بی وقفه کار کنید بلکه، شخص می‌تواند در هر شرایطی به استراتژی های جدید، ایده های جدید و افرادی که باید با آنها تماس بگیرد فکر کند؛ حتی زمانی که در کنار ساحل نشسته و از مرخصی استحقاقی خود لذت می برد.

وقتی تمام مدت با آنچه به آن ایمان دارید زندگی کنید و به آن فکر کنید، بهترین ایده ها به سوی شما جذب می شوند و در تمام مدت آنتن شما آماده است تا بهترین ترفندهای فروش را جذب کند.

مصرف کننده محصولتان باشید

اگر به کاری که انجام می دهید ایمان دارید، باید شخصاً بخشی از آن باشید. از آنچه که می فروشید خودتان هم استفاده کنید. اگر سیستم امنیتی خانه می‌فروشید، بهتر است در منزل خودتان هم از آن استفاده کنید. اگر طراحی هستید که برای خود کار می کنید، کارت ویزیت شما باید خلاقانه و عالی باشد.


شماره تماس، واتساپ و تلگرام : 09123135447


نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا



[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]