ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

چرا برای موفقیت در فروش فقط داشتن مهارت کافی نیست؟

خانم قربانی

قسمت دوم

چرا برای موفقیت در فروش فقط داشتن مهارت کافی نیست؟

برای دستورات و مواد لازم برای یک فروش قوی، به موارد ذکر شده در زیر توجه کنید:

- نقشه ی فرآیند فروش باید شامل فعالیت ها و کارهای برجسته ای باشد که باید برای مشتری انجام شود تا بتوانند مسائل خوش، اثرات حل نشدن آن و گزینه های پیش رو را درک کند. شخصیت شما هرچه باشد، توسعه ی یک شیوه ی نظام مند برای تغییر قوس قابلیت هایتان ضروری است، زیرا نتایج قابل پیش بینی را بهبود می‌بخشد، معیارهای قابل سنجش ایجاد می‌کند، الگوی قابل تکرار به وجود می‌آورد و کار را قابل مدیریت می کند.

-تقریباً تمامی فرآیندهای فروش از چهار عامل اصلی تشکیل شده اند: مشتری یابی، صلاحیت، معرفی و ارائه و ایجاد تصمیم‌گیری. دو عامل اول مهمترین این عوامل است. بهترین مشتری یابها بیشترین پاداش دریافت می کنند و پول بیشتری به دست می‌آورند نه کسانی که فروش را به آخر می رسانند.

-یک فرآیند فروش سالم کمک می‌کند تا به نتایج مستمر و عالی تر دست یابید و از بخش های زیر تشکیل شده است: روند مشتری، روند فروش، فعالیت های فروش و کارهای برجسته و ابزار فروش.

-یک الگوی معمول روند مشتری شامل این موارد می شود: جلب توجه مشتری به یک نیاز نامشخص، گردآوری اطلاعات، تصمیم به حل یک مشکل، کشف شرکای احتمالی، کار با سخت کوشی و جدیت، انتخاب یک شریک، مذاکره درباره ی قیمت و قرارداد، بررسی جایگاه ارزشی و انتخاب خریدن یا نخریدن.

-یک فرآیند معمول فروش شامل یافتن فرصت ها، برگزاری ملاقات های اولیه، تجزیه و تحلیل نیازها، بررسی خلاصه ای از یافته‌ها، ارائه و معرفی «بهترین تفکر»، مهندسی تصمیم و ارائه ی نتایج است. صنعت شما هرچه که باشد، ۸۰ درصد از فرایند فروش شما باید بر روی جستجو متمرکز باشد و به مشتریان کمک کند تا موضوعاتی را که می‌خواهند درک کنند و ۲۰ درصد دیگر صرف دفاع از راه‌حلی متمرکز شود که می‌توان آن را تضمین کرد.

وقتی نقشه روند مشتری به فرآیند فروش آماده شد، دیگر الگوبرداری، فعالیت ها و تهیه ابزار مورد نیاز برای هر مرحله آسان است. با تعمق و تفکر در مورد چهار عامل اولیه ی فروش می توانید سیستم ایده آلی برای استفاده از قدرت های خود بسازید و مشکلات کسب و کار مشتریانتان را حل کنید.

برایخواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]