ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

تفاوت بازاریابی درونی و بیرونی چیست؟

خانم قربانی

- بازاریابی درونی، روش واکنشی است که به آن Reactive می گویند. در این حالت، بیشتر مشتریان با سازمان ها تماس می گیرند. برای مثال آگهی دهندگانی که در روزنامه ها سفارش آگهی می دهند. در این شیوه، بازاریاب باید بتواند برقرار کننده ارتباط را علاقه مند و متمایل به سفارش کند.

- بازاریابی بیرونی، روش پیش قدمی است که به آن روش فعال (active) گفته می شود. در این حالت، بازاریاب تلفنی راساً با مشتری تماس می گیرد. این شیوه دشوارتر از روش قبل است. پس نیاز به فرد واجد شرایط، که داره شم و بینش این شغل باشد و در کنار آن، حرفه‌ای هم باشد، ضرورت بیشتری می یابد.

بازاریابی تلفنی از چه محل هایی صورت می گیرد

- دفتر شرکت: بسیاری از شرکت ها تعدادی بازاریاب تلفنی استخدام می کنند و ابزارهای لازم را در اختیار ایشان قرار می دهند تا آنان با مشتریان تماس بگیرند. همچنین مرکزی را به عنوان مرکز تلفن برای این منظور پیش‌بینی و آماده می‌کنند.

- منزل شخصی: بعضی از شرکت ها اطلاعات لازم را به افراد خانوار می‌دهند، در این حالت خانم یا آقایی در منزل شخصی خود نشسته و از آنجا با مشتریان تماس می‌گیرد و برای شرکت مربوط، بازاریابی می‌کند. به این شیوهhomesourcing می گویند.

آیا می شود با به کارگیری شیوه ای استاندارد و یکسان با تمام مشتریان تماس گرفت و بازاریابی تلفنی انجام داد؟

مشتریان دارای روحیات، خلقیات، دانش و بینش متفاوت هستند. پس لازم است که ما اصول و روش های بازاریابی و فروشس تلفنی را یاد بگیریم؛ اما مهمتر از آن، این است که نگرش اقتضایی را در خویش تقویت کنیم تا بتوانیم در موقعیت های مختلف و در مراجعه به افراد متفاوت، شیوه های عملکردمان را تغییر دهیم. پس قدرت انعطاف پذیری، لازمه ی شغل بازاریابی و از جمله بازاریابی با تلفن است.


شماره تماس، واتساپ و تلگرام : 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا

اطلاعات ساختمان های در حال ساخت


[ بازدید : 528 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]