ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

محدودیت های بازاریابی تلفنی

خانم قربانی

- تنها ابزار بازاریاب، «صدای» اوست.

- بازاریابی تلفنی شغل دشواری است، چون با انسانهایی سر و کار دارد که دارای روحیات و منش های متفاوتی هستند و اغلب در مقابل آن سرسختی نشان می‌دهند؛ حتی در مواردی بی ادبی می کنند یا احساس می کنند که شما مزاحم آنها شده اید.

- بسیاری از بازاریابان تلفنی شکست می خورند، چون در مقابل است پاسخ های منفی زود سرد می شوند. اما قرار نیست تمام مشتریان از شما خرید کنند. پس باید بیشتر کوشش کنید تا با کسب نتایج از این شغل لذت بیشتری ببرید.

- یکی از محدودیت های دیگری که به خوبی قابل رفع است، نبود بانک اطلاعاتی قوی و مناسب در اختیار بازاریاب است. در این خصوص علاوه بر شرکت، خودتان هم دست به کار شوید و از منابع مختلف بر غنای بانک اطلاعاتی مشتریان بالفعل و بالقوه بیافزایید.

نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی

- اگر بازاریابی را با سه کلمه شناسایی، شناساندن و رضایت تعریف کنیم، شناسایی با کسب اطلاعات حاصل از تحقیقات بازاریابی به دست می آید. شناساندن با انجام عملیات ترویج از جمله بازاریابی تلفنی انجام می شود، و رضایت از نتیجه ی عملکرد شرکت (محصول و نحوه ارتباط کارکنان) در نزد مشتری حاصل می شود.

- پس تحقیقات بازاریابی درست با کسب اطلاعات صحیح، ریسک تصمیم گیری غلط را کاهش می دهد.

-تحقیقات بازاریابی به منظور شناخت مشتریان_رقبا و فرصت ها، گام اول تمام عمملیات بازاریابی از جمله بازاریابی تلفنی است.

- بازاریابان تلفنی لازم است اطلاعات دقیقی از موارد فوق داشته باشند تا از اقدامات بدون هدف خودداری کنند و زمان و منابع فکری و مالی خویش را با شیوه درست به کار گیرند.

-چون نقطه شروع عملیات بازاریابی خود بازار است، با تحقیقات شایسته ابتدا باید بازار را بشناسید. سپس رقبایتان را مورد شناسایی قرار دهید و نهایتاً دنبال فرصت ها یا منفعت های بالقوه باشید.


شماره تماس، واتساپ و تلگرام : 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا

اطلاعات ساختمان های در حال ساخت


[ بازدید : 526 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]