ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

چرا برای موفقیت در فروش فقط داشتن مهارت کافی نیست؟

خانم قربانی

قسمت اول

چرا برای موفقیت در فروش فقط داشتن مهارت کافی نیست؟

موفقیت در فروش فقط از مهارت در فروش ناشی نمی شود بلکه، سفر اعجاب انگیزی است که در آن توانایی های مدیریت خواستن، مهارت و برنامه‌ریزی برای فروش را در خود پرورش می‌دهید.

«خواستن»، آمادگی ذهنی مورد نیاز است؛ انگیزه ای است برای استقامت و مقابله و فائق آمدن بر ترس، به تعویق انداختن ها، مصیبت ها و پس زدن ها. خواستن است که شما را به ادامه ی حرکت وا می دارد و همچنین می‌تواند شما را از حرکت باز دارد. شناسایی و اداره این خصوصیت، دشوارترین مرحله است، زیرا بخش عظیمی از مبارزات درونی ما پشت ماسک بهانه ها و کلام های مثبت قرار می گیرند.

«مهارت» در پایه ی وسیعی از دانش درباره ی محصول، صنعت، رقابت و مهارت های فروش ریشه دارد. تسلط بر این چهار حوزه اساسی به شما امکان می دهد تا مشتریانتان را با موفقیت در روند فروش به پیش برانید.

و اما «برنامه ریزی» چیست؟ برنامه‌ریزی روند هدف سازی، استراتژی و تاکتیک، برنامه های منطقه ای و اجرای فعالیت هایی است که نتایج ماندگار و عالی داشته باشند. برای برای این کار شما به یک فرآیند نیاز دارید که شبیه به روش های معمول به نظر می آید. فرض کنید که برنامه‌ریزی برای فروش تنها در صورت تمایل یا خواستن آن امکان دارد. انگیزه ی شما برای تغییر و رشد باید از درون ایجاد شود. تغییرات از روی اجبار و زور به ندرت اثرگذار هستند و معمولاً نتیجه معکوس دارند. به مواردی که برای انجام آن ها اشتیاق داشتید فکر کنید و ببینید چگونه هم خودتان و هم دیگران در پیشبرد آن کمک می کردید. این موارد هر چه باشد که یک فعالیت تجاری، ورزشی، گذراندن اوقات فراغت یا هنری فرق نمی کند. آشپزی می تواند مثال خوبی باشد. آشپزی به فروش شباهت دارد شما به یک دستور غذای عالی نیاز دارید.

آماده کردن غذا و فروش، به نحوی به یکدیگر شباهت دارند. هر دو فرآیند محور هستند. برای نمونه نمی‌توانید قبل از ترکیب مواد لازم با یکدیگر کیک بپزید در غیر این صورت آنچه به دست می آید یک توده ی غیر قابل خوردن است. مشابه این شما نمی توانید از یک مشتری سفارش بگیرید بدون اینکه بدانید او به دنبال چیست یا نیازها و خواسته های او را درک کرده باشید. با این حال یکی از شایعترین چالش‌های فروشندگان همین تمایل آنها به ارائه ی راه حلی پیش از موقع لازم است که اغلب نتایج ضعیفی هم در بر دارد. برای همین است که داشتن یک نقشه برای فرآیند فروش کمک کننده است درست همانطور که برای تهیه غذا یک دستور غذایی مورد نیاز است.

برایخواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]