ارائه دهنده لیست پروژه های در حال ساخت کشور

09138081008
خانم قربانی

استخدام مجدد کارکنان با ارزش

خانم قربانی

آیا کارکنانی با ارزش که بعد از پیشنهاد کاری مناسب از شرکت دیگر، شرکت شما را ترک نمودند و قصد بازگشت دارند را مجدد استخدام می کنید؟

استخدام مجدد کارکنان با ارزش

خیلی پیش از این، این کناره‌گیری ها با عنوان خیانت و جریحه دار کردن عواطف توصیف می شدند، اما امروز کارکنان برگشتی یا بومرنگ ها، می توانند بهترین شرط بندی استخدامی شما باشند، زیرا آنها با مهارت ها و تجارب بیشتر، آموزش و توسعه با ارزش باز می گردند، از طرفی آنها می توانند همکارانشان را متقاعد سازند که شرکت شما ارزش وفاداری و تعهدشان را دارد.

امروزه نزدیک به ۶۰٪ شرکت های متوسط و بزرگ به منظور تامین تقاضاهای شغلی خود، کاهش زمان و هزینه‌های استخدامی، افراد حرفه ای در زمینه IT و بازرگانی را مجدد استخدام می کنند. استخدام کارکنان برگشتی به سرعت در سایر صنایع از جمله صنعت خرده فروشی و تولیدکنندگان نیز نفوذ کرده است.

اگر نسبت به استخدام مجدد کارکنان بومرنگی (کسانی که مجموعه شما را ترک کردند و قصد بازگشت مجدد دارند) با سابقه کاری قوی مشتاق هستید، ملاقات برای خوردن ناهار یا صرف نوشیدنی پس از ساعت کاری با تیم قدیمی می‌تواند راهی ساده برای حفظ ارتباط با کسانی باشد که مایل بازگشتشان هستید، همچنین می توانید از طریق ارسال ایمیل از اخبار سازمانتان مثل پروژه‌های جدید، ترفیعات و البته پست های بی متصدی، ارتباط خود را با آنها حفظ کنید.

نکاتی که بازگشت مجدد بومرنگ ها را پیچیده می کند:

-اگر او برای یک رقیب مستقیم کار کند.

-ممکن است با حقوق دریافتی بالاتری به مجموعه بازگردد، که این منجر به ناراحتی سایر کارکنان شود یا اینطور برداشت کنند که عدم وفاداری منجر به پاداش بالاتر می شود.

-مهمتر از همه، اگر شرایطی بوده که منجر به ترک مجموعه توسط کارمند شده و این شرایط همچنان برقرار است بدانید که منجر به کناره گیری مجدد او خواهد شد.

اگر بومرنگ داوطلب با ارزشی بالا تلقی می شود هیچ یک از موارد بالا نمی تواند جلوی بازگشت او را بگیرد. با کمی برنامه ریزی و دور اندیشی، شبکه ی نخبگان با ارزش شما در داخل و خارج از مجموعه، به شما مزیت ساخت تیمی با کیفیت را می دهد که عاشق کارشان هستند و شرکت شما را تحسین می کنند.

برایخواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید.

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان

مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]